Charakteristika:
Prostřednictvím her v přírodě, zajímavých výtvarných, hudebních a pohybových činností se děti seznamují s charakteristickými znaky podzimu a to především prožitkovým učením, smyslovým vnímáním, experimentováním. Poznávají plody podzimu, vnímají přirozené změny v přírodě.
- Adaptace v MŠ, seznámení s prostředím, vytváření kamarádských vztahů, klima třídy, pocit bezpečí.
- Aktivní účast na tvorbě pravidel třídy, jejich dodržování.
- Pozorování zkoumání, objevování souvislostí, experimentování a užívání jednoduchých pojmů, znaků a symbolů.
- Vyjadřování a sdělování svých prožitků, pocitů a nálad různými prostředky – řečovými, výtvarnými, hudebními, pohybovými, dramatickými, apod.
Očekávané výstupy:
- Charakteristické znaky podzimu.
- Správné pojmenování barev.
- Zvládnout slovně hodnotit své dílo i průběh vlastní práce.
- Nebát se využít svou fantazii, představivost a tvořivost.
- Vzájemně spolupracovat.
- Všímat si detailů.
- Vnímat všemi smysly.
- Uvědomovat si, jak se chovat v přírodě, ale i k přírodě.